søndag den 2. maj 2010

SC Boca Vista - FC Johnby

Så skete det!
Boca Vista tabte for første gang i år.

Tolv ud af Boca Vistas spillere havde i den forløbne uge været på internettet og opdaget at de havde tilmeldt sig en fodboldkamp i Ryparken. De tolv mødte et velspillene FC Johnby hold med mange hurtige og teknisk stærke spillere. Deres hurtige angribere overløb nogle gange vores forsvar og scorede på den konto to gange i første halvleg. Ind i mellem deres scoring udlignede Andri på oplæg af Morten. Det skal dog nævnes at den kraftige vind i første halvleg var til FC Johnbys fordel og at de to manglende Boca spillere var kommet på banen tidligt i første halvleg.

I pausen var der stadig optimisme og en forventning om at vinden vil hjælpe os til scoringer. Det gjorde den således også efter 10-15 min. spil af 2. halvleg. Ronnie (den nye Rooney) spillede bolden til Rune (den ældre Rooney), der smukt bankede bolden i mål og så stod der 2-2. Vi kom noget bedre med i kampen og fik i en periode presset Johnby i bund dog uden at score yderligere. Derefter blev vores organisering noget dårligere og holdets spillende træner skadet og måtte udgå. Kort tid derefter fik Johnby udvist en spiller i 10 min., men alligevel fik vi ikke bedre styr på spillet. Rimeligt fortjent fik FC Johnby scoret til 3-2 og vi måtte indkassere vores første nederlag i år. De sidste min. af kampen står hen i det uvisse eftersom skadet træner/referent var gået tidligt i bad for at komme hurtigt på skadestuen.

Fra kl. 20 til kl. 02 var jeg på skadestuen hvor jeg fik konstateret en brækket knogle i hånden. Jeg skal derfor have underarmen i gips i fem uger og kan ikke spille fodbold i den periode. Det er kedeligt.

Hvem vaskede tøjet og hvem tog boldene med hjem?
Og fik i stemt om dagens mand eller sank skuden totalt da kaptajnen gik ned?

Vh Kristian Vestergaard


Statistik:

Mål:
Andri
Rune

Assist:
Morten
Ronnie

MOM:Kim
Vasketøj: Ronnie
Bolde: Kusk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar